סך הכל 88 תוצאות חיפוש עבור 'seo'.



landing v2

דף נחיתה - v2   המשך קריאה

תגיות:
 

מקורות מידע מהעולם

עמוד זה מרכז את המיטב של אתרי הקידום אתרים בעולם. פורמים של מומחים בתחום, כלי קידום אתרים וחדשות SEO חמות.    המשך קריאה


מספידי הקידום האורגני

מאז ראשית פעילות קידום האתרים האורגני, קמו לתחום זה מספידים רבים.
הרבה תפיסות מוטעות נשמעו בעולם השיווק בקשר לקידום אתרים אורגני:
"צריך לעבוד עם כמה שיותר קישורים" או להיפך "קישורים כבר לא עובדים"...   המשך קריאה


google search console

כיצד לחשוף נתוני תוכן של SEO עם גוגל אנליטיקס ?
כשגוגל השיקו לראשונה את כלי מנהל האתרים שלהם, הנתונים לא היו קרובים למציאות.
נכון להיום השם של הכלי השתנה ל-Search Console.   המשך קריאה


אלגוריתם rank brain

גוגל החלו להטמיע עקרונות של בינה מאלכותית ולמידת מכונה באלגוריתם שלהם לאחזור תוצאות החיפוש.
5 שנים של מחקר ופיתוח החלו לשאת פירות.
בחודשים האחרונים חלק גדול משאילתות החיפוש הוזנו לתוך מערכת שנקראת RankBrain.   המשך קריאה


hacked site algorithm

בגוגל הודיעו על עדכון אלגוריתם המטפל באתרים פרוצים המשמשים להזרמת תנועה למקומות מפוקפקים כגון: תרופות מזויפות ומוצרים בלתי חוקיים גמו גם תוכנות זדוניות.   המשך קריאה


panda 4.2

גוגל שחררו ידיעות על שחרור גרסה חדשה לעדכון פנדה, גרסה 4.2. 
התאריך של שחרור גרסה זו הוא 18 ליולי אך הוא יתגלגל על פני כמה חודשים עד לסיום.   המשך קריאה


google core quality

התוצאות בגוגל התשנו מתחילת החודש. גוגל אישרו שחרור של אלגוריתם "איכות".
האלגוריתם עבר שינוי בזיהוי של סיגנלים המעידים אל איכות אתרים.   המשך קריאה


mobile friendly update

על עדכון זה כולם ידעו מראש, והרשת תססה בשאלות לגבי אופי ההשפעה על אתרים שמותאמים ולא מותאמים למובייל בדירוגים של גוגל.   המשך קריאה


penguin everflux

גוגל משפרים את עדכון פינגווין תוך כדי תנועה וימשיכו חעשות כל גם בהמשך - כך לעת עתה.
עד עכשיו האלגוריתם ש לעדכוני גוגל מסוג זה ניתח את הנתונים אופליין, והתוצאות של ניתוח הנתונים נדחפו בתאריכים ספציפיים לתוך האלגורתים של מנוע החיפוש.   המשך קריאה


ידידותי-למובייל

גוגל השיקו ב 18-11-2014 תכונה חדשה בתוצאות בחיפוש הסלולריות. ליד תוצאה של אתר אותו הם מצאו לנכון לציין כידידותי למובייל מופיע הטקסט: "Mobile-Friendly".   המשך קריאה


כלי קידום אתרים

בעמוד זה קיבצנו את מיטב הכלים ברשת לשימוש בתהליכי קידום אתרים נכונים ובריאים. כלים אלו יעזרו לכם למפות את ביטויי המפתח לקידום, לתכנן מסעות פרסום, לנתח את התנועה באתר, למדוד זמני טעינה של האתר, לגלות תקלות מסוגים שונים, ניתוח פעילויות מתחרים ועוד.   המשך קריאה
 

מגמות קידום אתרים ב 2014

בשנת 2014 מנוע החיפוש גוגל השתפר משמעותית. מהנדסי גוגל הכניסו כמה עדכונים גדולים באלגוריתם של מנוע החיפוש כדי להגביר את נכונות הדירוג מבחינתם, כלומר לתת משקל לקישורים ואזכורים אמיתיים של אתרים ולסנן את אלו המלאכותיים שנוצרו על מנת לייצר מניפולציה של דירוג התוצאות.   המשך קריאה


pirate 2.0

באוגוסט 2012, גוגל שחררו לראשונה אלגוריתם שילחם בתוצאות חיפוש המפירות זכויות יוצרים.
עדכון זה הוא עדכון האלגוריתם הראשון שיוצא מאז שהושקה הגרסה הראשונה.
האלגוריתם, בדומה לפנדה ולפינגווין, עובד כפילטר על אתרים שנמצאו כמיפירי זכויות יוצרים.   המשך קריאה


penguin 3.0

עדכון גוגל penguin 3.0, הוא הראשון מזה מעל שנה. גם עדכון זה נלחם בספאם ברשת,
במיוחד באתרים שמפרים את ההנחיות למנהלי אתרים של גוגל בנושא קישורים.   המשך קריאה


panda-4.1

עדכון panda 4.1 נועד להעניש אתרים בעלי תוכן באיכות ירודה המדורגים גבוה.
בגוגל הודיעו שהעדכון החל לעבוד בקצב איטי ויגביר קצב לקראת שבוע הבא.
כמו כן הודיעו שנפח ההשפעה משתנה בהתאם למיקום ויעמוד על שיעור של בין 3%-5%.   המשך קריאה


authorship removed

גוגל הסירו את כל הפונקציונליות הקשורה ב-authorship מתוצאות החיפוש ומכלי מנהלי אתרים שלה.
ההודעה שיצאה אומרת שגוגל לא אוספים יותר נתונים מתוכן המכיל סימון rel=author.   המשך קריאה


https ssl update

עדכון גוגל זה https/ssl נותן עדיפות לאתרים מאובטחים שנהנים עתה משיפור בדירוגים.
העדכון יחל בקטן ואם יוכח כחיובי יופעל בצורה נרחבת יותר.   המשך קריאה


מיקומי לקוחות

מיקומי לקוחות של פרויקטים של קידום אתרים בגוגל  seoextreme.co.il.   המשך קריאה

תגיות:


pigeon

עדכון היונה של גוגל - מייצר תוצאות חיפוש עם הקשר לוקלי וגיאוגרפי בין מיקומו הפיזי שאליו החיפוש מכוון  ומיקום העסקים או המקומות שבתוצאות החיפוש באם רלוונטי.   המשך קריאה


authorship photo drop

ג'ון מולר יצא בהודעה מפתיעה למדי ב 25 ליוני 2014 שגוגל יסירואת כל תמונות הקרדיט (authorship) 
מתוצאות החיפוש לאחר שעד עתה הם קידמו רעיון זה בצורה אגרסיבית כקישור לגוגל פלוס של בעל הקרדיט. 
ההסרה בוצעה בשלמות עד ה 28 ליוני 2014.   המשך קריאה


payday loan 3.0

פחות מחודש לאחר עדכון payday loan 2.0 - עדכון נגד דפי ספאם, גוגל משחררים עדכון משמעותי נוסף.
עדכון רשמי של חברת גוגל רומז שהעדכון הקודם כוון נגד אתרים ספאמים ואילו עדכון זה כוון נגד שאילתות שבדרך כלל מעלות כיום תוצאות של אתרים ספאמיים, המטרה להציג תוצאות של אתרים איכותיים יותר.   המשך קריאה


panda 4.0

גוגל אישרו עדכון פנדה משמעותי שככל הנראה כולל גם עדכון אלגוריתם וגם עדכון נתונים.
אלגוריתם זה מתוכנן כך שימנע מתוכן עם איכות ירודה מלהופיע בדירוגים גבוהים בגוגל ומלקבל
תנועה אורגנית משמעותית של גולשים במנוע החיפוש.
רישמית, 7.5% מתוצאות החיפוש האורגניות באנגלית יושפעו.    המשך קריאה


payday loan 2.0

מאט קאטס, ראש מחלקת הספאם של גוגל, הודיע על עדכון payday loan 2.0 שנלחם בתוצאות ספאמיות של 
שאילתות ספציפיות. בגרסה הראשונה של אלגוריתם זה שהושקה ב 11 ליוני 2013 הודיעו שהיא השפיעה בקירוב גס על 0.3% מהתוצאות.   המשך קריאה


מערכת ניהול תוכן

לחברת SEO Extreme מערכת ניהול תוכן מתקדמת פרי פיתוחה המתאימה בצורה מושלמת לקידום אתרים בגוגל. אתר זה, seoextreme.co.il, בנוי על מערכת זו.   המשך קריאה
 

פרסום בסלולר

הפרסום הסלולרי צובר תאוצה וכל החברות הגדולות בעולם מנסות לקחת את הנתח שלהן ממנו. גוגל, פייסבוק, אפל ועוד  רבים אחרים.   המשך קריאה


page layout 3

גוגל עדכנו את אלגוריתם פריסת העמוד שלהם הידוע גם בשם "Top Heavy".
אלגוריתם שהושק בינואר 2012 וטיפל באתרים עמוסי פרסומות בחלקים שמעל הגלילה.   המשך קריאה


קידום אתרים 2013

שנת 2012 היתה רוויה בתהפוכות ובשינויים בתחום ה SEO במובנים של איכות התוכן, איכות הקישורים, אזכורי שמות מותגים, חיפוש סלולארי ועוד.   המשך קריאה


ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין לעסקים הוא תהליך חשוב לכל עסק בעל נוכחות אינטרנטית.
בזירה בה כל אחד יכול לכתוב על העסק שלכם כל דבר ( חיובי או שלילי ) עלינו להיות ערים לתכנים הנכתבים עלינו ולדאוג שהמותג שלנו יתחזק ולא יפגע.   המשך קריאה
 

ניתוח אתרים

ניתוח אתרים הינו תהליך חשוב מאין כמוהו בכל תהליך שיווק אינטרנטי.
באמצעות כלים סטטיסטיים דוגמת גוגל אנליטיקס, ווב מאסטרטולס, Google Adwords ועוד נוכל לנתח את התנועה באתר ולהסיק ממנה מה יש לשפר וכיצד על מנת להניב יותר מהאתר העיסקי.   המשך קריאה


שיווק באינטרנט מחוץ לקופסא

שיווק אתרים באינטרנט מזמן לנו לעיתים קרובות אתגרים רבים: טכנולוגיים, מגבלות תקציביות, מגבלות של זמן ו"תנאי שטח" נתונים קשים.   המשך קריאה


ליווי וייעוץ

הקמת אתר חדש דורשת תשומת לב מיוחדת על מנת שהאתר יותאם לדרישות SEO
ושיווק אינטרנטי.   המשך קריאה


עיצוב אתרים

עיצוב אתרים מקצועי הינו אבן הפינה של כל תהליך שיווק, קידום ופרסום אינטרנטי, ולו הבסיסיים ביותר.   המשך קריאה


בניית אתרי WordPress

בניית אתרי WordPress  או אתרים מבוססי WordPress  (כלומר עם תכנותים נוספים על בסי המערכת) הם מומחיות אותה אנו גאים לספק ללקוחותינו בנוסף ליכולות הפיתוח הרגילות שלנו.   המשך קריאה


גרף הידע של גוגל

גוגל עולה שלב בטכנולוגיית החיפוש שלה ומשנה את גישתה להתאמות בין ביטויי חיפוש לתוצאות. במקום להתייחס לביטויי החיפוש כמילים היא מתרגמת כל מחרוזת חיפוש לאובייקט בעולם הקשור בקשרים שונים ומגוונים לאובייקטים אחרים בעולם.   המשך קריאה


אלגוריתם פריסת עמוד

בינואר 2012 הודיע מאט קאטס ( דובר צוות הספאם של גוגל ) על שינוי אלגוריתם המתייחס לפריסת עמודים של אתרי אינטרנט, במיוחד לחלק העמוד שרואים לפני הגלילה מטה.   המשך קריאה


גוגל פנדה

אלגוריתם פנדה הוא עדכון גוגל חשוב ביותר ששינה חלק גדול יחסית בדירוגי האתרים בחיפושי גוגל.
עדכון אלגוריתם זה שוחרר לראשונה בפברואר 2011.   המשך קריאה


גוגל פינגווין

בשונה מעדכון פנדה, אלגוריתם פינגווין מתייחס ל  SEO מלאכותי הנועד לשפר דירוגי אתרים כמו קניית קישורים, הצבת ביטויי מפתח בעמודים בצורה לא טבעית, רשתות אתרי תמיכה כמו גם קישורי זבל מבלוגים חינמיים ואופטימיזצית יתר.   המשך קריאה
 

קידום אתרים

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לזירת המסחר האולטימטיבית עבור בתי עסק בארץ ובעולם. בתי עסק אשר מבקשים לצמוח ולהגדיל את רווחיהם, אינם יכולים לוותר על זירה זו.   המשך קריאה


קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הינו כלי פרסומי חיוני מאין כמותו. כידוע בישראל מתבצעים רובם המכריע של החיפושים במנוע החיפוש גוגל.   המשך קריאה


קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הינו תהליך הנועד לשפר את הנראות של האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. תוצאות אלה נתפסות בעיני הגולש כאובייקטיביות, ולכן משמשות למעשה כלי פרסומי חשוב מאין כמותו.   המשך קריאה


קידום אתרים זנב ארוך

המונח זנב ארוך מתייחס לכל אותם ביטויי מפתח שלרוב מורכבים משלוש מילים ויותר, אשר להם נפח חיפוש קטן ביחס לביטויי מפתח מרכזיים.   המשך קריאה


קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל בגוגל העולמי או כל גוגל מקומי של מדינה ספציפית אינו דומה כלל לקידום אתרים בגוגל ישראל.   המשך קריאה


קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מתייחס לקהל גולשים עולמי, המחפש באנגלית, או לקהל יעד של מדינה ספציפית, דוברת אנגלית, דוגמת ארצות הברית, אנגליה, אוסטרליה וכדומה.   המשך קריאה


קידום אתרים בשפות זרות

בתהליך של קידום אתרים בשפות זרות חשוב לזכור כי אין הדין זהה בכל המדינות. כל אתר המשווק את מוצריו לכל העולם צריך להיות מתורגם לכמה שיותר שפות.   המשך קריאה


פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט בעולם בכלל ובישראל בפרט הולך ומשתכלל בכל עת. מימי הפרסום במקומונים ובעיתונים הארציים, בהם יכולת המדידה של המפרסם את המדיה הייתה מזערית עד בלתי אפשרית, עברו מרבית העסקים בארץ ובעולם לפרסום באינטרנט.   המשך קריאה


פרסום בגוגל

גוגל הינו מנוע החיפוש המוביל בישראל עם המספר הגבוה ביותר של חיפושים, והינו הזירה  האינטרנטית המשתלמת ביותר.   המשך קריאה


פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק מיושם באמצעות מודעות מילים עם תמונה. התשלום , כמו בקמפיינים בגוגל, מבוסס הקלקה. דרך עמוד זה Facebook Ads ניתן להקים את קמפיין הפייסבוק שלך.   המשך קריאה


שיווק מתקדם באינטרנט

רוב האנשים חושבים ששיווק באינטרנט מתבטא בכמות הגולשים הרלוונטית לאתר. ואכן זהו פרמטר חשוב והכרחי לתהליך אך לא די בכך.   המשך קריאה


שיווק במנועי חיפוש

ניסוח המודעות אשר תעלנה בתוצאות החיפוש ( אורגניות וממומנות) הוא שיקבע את ההצלחה העסקית שלנו באינטרנט.   המשך קריאה

תגיות:


שיווק בפייסבוק

פייסבוק הינה הרשת החברתית המובילה בעולם ובשל כך פלטפורמה שיווקית אפקטיבית. המסרים השיווקיים שלנו מופיעים בפייסבוק במקומות הפורטים בגוף המאמר ...   המשך קריאה


תוכן שיווקי

התוכן הינו המלך של האתר והוא זה שיתרום באופן מרבי להצלחתו העסקית. את התוכן השיווקי יש להגיש לגולש בדרך ידידותית אשר תעביר את המסרים הנכונים ...   המשך קריאה


בניית אתרים

לחברת SEO Extreme ניסיון עשיר בבניית אתרים מכווני קידום ותוצאות לעסקים.
אנו מבינים היטב את צרכיך וכיצד להגיש את האתר לגולש בצורה שיווקית ומניעה לפעולה.   המשך קריאה
  

CTR בתוצאות אורגניות

מדד ה CTR האורגני של גוגל (clicks thru rate) הוא אחוז ההקלקות על תוצאה אורגנית עבור ביטוי חיפוש מסוים מתוך סך כל ההופעות של תוצאה זו בביטוי החיפוש הספציפי.   המשך קריאה


יחס המרה

אחד מיתרונות השיווק האינטרנטי הוא בהיותו מדיד ובר השוואה ובשל כך בעל יכולת לשיפור מתמיד. את הפרמטרים השונים הניתנים למדידה אנו משפרים באופן מתמיד על מנת ליצור יחס המרה, Conversion Rate, אופטימאלי לאתר.   המשך קריאה


אחוז נטישה - bounce rate

אחד הפרמטרים המרכזיים המשמש את גוגל למדידת איכותו של אתר או עמוד באתר הוא פרמטר ה – Bounce Rate או בעברית אחוז נטישה.   המשך קריאה


גוגל נעשה חד יותר

מנוע החיפוש גוגל עבר מספר שינויים שישנו את מפת תוצאות החיפוש. מדובר בשינויים ברעננות תכנים בתוצאות החיפוש, השלמה אוטומטית, חישוב קישורים, עדכונים באלגוריתם פנדה, תוצאות חדשותיות ועוד.   המשך קריאה


קידום אתרים לסמארטפונים

זו היתה ללא ספק שנתם של הסמארטפונים. הרשתות הסלולאריות שיווקו בכל הכוח את הטלפונים החכמים לציבור הישראלי.   המשך קריאה


שיווק וידאו אונליין

שיווק סרטוני וידאו שיווקיים תפס תאוצה בעת האחרונה ובעלי עסקים מעלים סרטונים לאתרים כמו YOUTUBE ודומיהם. תוכלו להיתקל גם בבעלי עסקים שהעלו כמות אדירה של סרטונים למספר רב של אתרים.   המשך קריאה


טרנדים חדשים בקידום אתרים

לאחר שהסתיימה לה השנה שנשלטה ללא עוררין על ידי הרשתות החברתיות, חושפים ספקים של תוכנות ניתוח אתרים את שינויי נוסחאות החישוב והטרנדים החדשים של הרשתות החברתיות ...   המשך קריאה


תחזית התפתחות תחום ה SEO ב 2011

עד שלהי שנת 2009 היו מקדמי אתרים, אותם בעלי מקצוע המציעים את שירותיהם לבעלי אתרים על מנת לקדם את האתר שלהם. לאחרונה אנו עדים יותר ויותר להתפתחויות בתחום הקידום היוצרות המון תת תחומים.   המשך קריאה


דומיינים בעברית עם סיומת co.il

מעתה ניתן לרכוש שמות מתחם חדשים בעברית עם סיומת co.il. כיצד זה ישפיע על קידום האתרים בארץ ?   המשך קריאה


קידום ובניית אתרים

קידום ובניית אתרים הינם תהליכים שכבר כולם יודעים שהינם שלובים זה בזה ועל מנת שאתר אינטרנט יצליח צריכים שני תהליכים אלו להיות מתואמים בצורה מושלמת. כל תהליך של בניית אתר צריך להיות מלווה בייעוץ וחשיבה ...   המשך קריאה


קידום אתרים לעומת פרסום במדיה הקלאסית

עולם האינטרנט בכלל ובתוכו עולם החיפוש במנועי חיפוש בפרט, גרמו למהפיכה גדולה בעולם הפרסום. לפני עידן הפרסום והקידום באינטרנט, בעלי עסקים פרסמו את עסקיהם במדיות מסורתיות ...   המשך קריאה


קידום אתרים לא רק קישורים

כשאנו מדברים על קידום אתרים, בדרך כלל עולה נושא הקישורים המקשרים לאתר המקודם. זה לא סוד וכולם יודעים שככל שיהיו לנו יותר קישורים ומקורות חזקים ורלוונטים יותר כך האתר שלנו ידורג גבוה יותר ...   המשך קריאה


גוגל מקומות

מנוע החיפוש גוגל עבר מספר שינויים שישנו את מפת תוצאות החיפוש. מדובר בשינויים ברעננות תכנים בתוצאות החיפוש, השלמה אוטומטית, חישוב קישורים, עדכונים באלגוריתם פנדה, תוצאות חדשותיות ועוד.   המשך קריאה


גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הינו כלי תוכנה אינטרנטי מבית גוגל הנותן מידע סטטיסטי רחב על נתוני הגלישה באתר בכל המישורים.   המשך קריאה


מקום ראשון בגוגל

כל בעל עסק שיש לו אתר רוצה להיות מקום ראשון בגוגל בביטויי המפתח הרלונטיים עבורו.   המשך קריאה


מיתוג באינטרנט

מיתוג באינטרנט הוא תהליך חובה כיום לכל עסק רציני. מהזווית של קידום אתרים, מיתוג באינטרנט משמעותו מספר מקסימלי של חשיפות בתוצאות החיפוש האורגניות ...   המשך קריאה


מכירות באינטרנט

רשת האינטרנט פתחה דלתות חדשות בפני בעלי עסקים קטנים כגדולים, המבקשים למכור את מוצריהם. גם נותני שירותים כגון עורכי דין, אדריכלים, נגרים ועוד, יכולים למכור את שירותיהם לאנשים נוספים ...   המשך קריאה


בחירת דומיין

לבחירת שם דומיין יכולה להיות השפעה בתהליך הקידום של אתר. שם דומיין קצר (עד 3 אותיות ) יהיה קליט יותר משם ארוך וישיג תנועה ישירה לאתר אותה לעולם לא ישיג אתר עם שם דומיין ארוך ומסורבל.   המשך קריאה


אחסון אתרים

אחסון האתר שלך הוא לא עניין של מה בכך. חשוב לבחור חברת אחסון אתרים איכותית, ששרתיה אינם נופלים לעיתים קרובות ולא יגרמו לאתר שלך להיות לא זמין לעיתים תכופות, מסיבה כלשהיא.   המשך קריאה


הטמעת מילות מפתח באתר

בכדי שנוכל לקדם את האתר בביטויי המפתח שבחרנו, עלינו להטמיע את מילות המפתח בעמודי האתר. ראשית, נחלק את ביטויי המפתח לעמודים, כל ביטוי מפתח והעמוד הרלוונטי ביותר עבורו.   המשך קריאה


התאמת האתר למנועי חיפוש

אחד השלבים החשובים והקריטיים ביותר בתהליך קידום אתרים הוא התאמת קוד האתר למנועי החיפוש. עלינו לוודא שמנוע החיפוש מאנדקס את כל העמודים שלנו, קורא את התוכן שלנו, ומקטלג אותו כיאות בזיכרון המטמון שלו.   המשך קריאה


מיהו מקדם אתרים טוב ?

בעידן האינטרנטי ניתן למצוא אינספור חברות לקידום אתרים ומקדמים פרילסנרים, המתווספים בכל עת אל עולם הקידום. לחשוב לבחון את הרמה המקצועית ואת המחויבות כלפי הלקוח בהסכם הקידום עליו חותם המקדם.   המשך קריאה


מחקר מילות מפתח

בבואנו לקדם אתר, עלינו לבצע מחקר מילות מפתח ראשוני מקיף ורציני, של מילות המפתח אותן נבקש לקדם לראש תוצאות החיפוש של גוגל.   המשך קריאה