מאז ראשית פעילות קידום האתרים האורגני, קמו לתחום זה מספידים רבים.
הרבה תפיסות מוטעות נשמעו בעולם השיווק בקשר לקידום אתרים אורגני:
"צריך לעבוד עם כמה שיותר קישורים" או להיפך "קישורים כבר לא עובדים"...
כיצד לחשוף נתוני תוכן של SEO עם גוגל אנליטיקס ?
כשגוגל השיקו לראשונה את כלי מנהל האתרים שלהם, הנתונים לא היו קרובים למציאות.
נכון להיום השם של הכלי השתנה ל-Search Console.
בשנת 2014 מנוע החיפוש גוגל השתפר משמעותית. מהנדסי גוגל הכניסו כמה עדכונים גדולים באלגוריתם של מנוע החיפוש כדי להגביר את נכונות הדירוג מבחינתם, כלומר לתת משקל לקישורים ואזכורים אמיתיים של אתרים ולסנן את אלו המלאכותיים שנוצרו על מנת לייצר מניפולציה של דירוג התוצאות.
המשך קריאהבינואר 2012 הודיע מאט קאטס ( דובר צוות הספאם של גוגל ) על שינוי אלגוריתם המתייחס לפריסת עמודים של אתרי אינטרנט, במיוחד לחלק העמוד שרואים לפני הגלילה מטה.
המשך קריאה
אלגוריתם פנדה הוא עדכון גוגל חשוב ביותר ששינה חלק גדול יחסית בדירוגי האתרים בחיפושי גוגל.
עדכון אלגוריתם זה שוחרר לראשונה בפברואר 2011.
בשונה מעדכון פנדה, אלגוריתם פינגווין מתייחס ל SEO מלאכותי הנועד לשפר דירוגי אתרים כמו קניית קישורים, הצבת ביטויי מפתח בעמודים בצורה לא טבעית, רשתות אתרי תמיכה כמו גם קישורי זבל מבלוגים חינמיים ואופטימיזצית יתר.
המשך קריאהמדד ה CTR האורגני של גוגל (clicks thru rate) הוא אחוז ההקלקות על תוצאה אורגנית עבור ביטוי חיפוש מסוים מתוך סך כל ההופעות של תוצאה זו בביטוי החיפוש הספציפי.
המשך קריאהאחד מיתרונות השיווק האינטרנטי הוא בהיותו מדיד ובר השוואה ובשל כך בעל יכולת לשיפור מתמיד. את הפרמטרים השונים הניתנים למדידה אנו משפרים באופן מתמיד על מנת ליצור יחס המרה, Conversion Rate, אופטימאלי לאתר.
המשך קריאהאחד הפרמטרים המרכזיים המשמש את גוגל למדידת איכותו של אתר או עמוד באתר הוא פרמטר ה – Bounce Rate או בעברית אחוז נטישה.
המשך קריאהקידום ובניית אתרים הינם תהליכים שכבר כולם יודעים שהינם שלובים זה בזה ועל מנת שאתר אינטרנט יצליח צריכים שני תהליכים אלו להיות מתואמים בצורה מושלמת. כל תהליך של בניית אתר צריך להיות מלווה בייעוץ וחשיבה ...
המשך קריאהעולם האינטרנט בכלל ובתוכו עולם החיפוש במנועי חיפוש בפרט, גרמו למהפיכה גדולה בעולם הפרסום. לפני עידן הפרסום והקידום באינטרנט, בעלי עסקים פרסמו את עסקיהם במדיות מסורתיות ...
המשך קריאהכשאנו מדברים על קידום אתרים, בדרך כלל עולה נושא הקישורים המקשרים לאתר המקודם. זה לא סוד וכולם יודעים שככל שיהיו לנו יותר קישורים ומקורות חזקים ורלוונטים יותר כך האתר שלנו ידורג גבוה יותר ...
המשך קריאהגוגל אנליטיקס (Google Analytics) הינו כלי תוכנה אינטרנטי מבית גוגל הנותן מידע סטטיסטי רחב על נתוני הגלישה באתר בכל המישורים.
המשך קריאהכל בעל עסק שיש לו אתר רוצה להיות מקום ראשון בגוגל בביטויי המפתח הרלונטיים עבורו.
המשך קריאהמיתוג באינטרנט הוא תהליך חובה כיום לכל עסק רציני. מהזווית של קידום אתרים, מיתוג באינטרנט משמעותו מספר מקסימלי של חשיפות בתוצאות החיפוש האורגניות ...
המשך קריאהרשת האינטרנט פתחה דלתות חדשות בפני בעלי עסקים קטנים כגדולים, המבקשים למכור את מוצריהם. גם נותני שירותים כגון עורכי דין, אדריכלים, נגרים ועוד, יכולים למכור את שירותיהם לאנשים נוספים ...
המשך קריאהלבחירת שם דומיין יכולה להיות השפעה בתהליך הקידום של אתר. שם דומיין קצר (עד 3 אותיות ) יהיה קליט יותר משם ארוך וישיג תנועה ישירה לאתר אותה לעולם לא ישיג אתר עם שם דומיין ארוך ומסורבל.
המשך קריאהאחסון האתר שלך הוא לא עניין של מה בכך. חשוב לבחור חברת אחסון אתרים איכותית, ששרתיה אינם נופלים לעיתים קרובות ולא יגרמו לאתר שלך להיות לא זמין לעיתים תכופות, מסיבה כלשהיא.
המשך קריאהבכדי שנוכל לקדם את האתר בביטויי המפתח שבחרנו, עלינו להטמיע את מילות המפתח בעמודי האתר. ראשית, נחלק את ביטויי המפתח לעמודים, כל ביטוי מפתח והעמוד הרלוונטי ביותר עבורו.
המשך קריאהאחד השלבים החשובים והקריטיים ביותר בתהליך קידום אתרים הוא התאמת קוד האתר למנועי החיפוש. עלינו לוודא שמנוע החיפוש מאנדקס את כל העמודים שלנו, קורא את התוכן שלנו, ומקטלג אותו כיאות בזיכרון המטמון שלו.
המשך קריאהבעידן האינטרנטי ניתן למצוא אינספור חברות לקידום אתרים ומקדמים פרילסנרים, המתווספים בכל עת אל עולם הקידום. לחשוב לבחון את הרמה המקצועית ואת המחויבות כלפי הלקוח בהסכם הקידום עליו חותם המקדם.
המשך קריאהבבואנו לקדם אתר, עלינו לבצע מחקר מילות מפתח ראשוני מקיף ורציני, של מילות המפתח אותן נבקש לקדם לראש תוצאות החיפוש של גוגל.
המשך קריאהציון התאמה למובייל
גוגל השיקו ב 18-11-2014 תכונה חדשה בתוצאות בחיפוש הסלולריות. ליד תוצאה של אתר אותו הם מצאו לנכון לציין כידידותי למובייל מופיע הטקסט: "Mobile-Friendly".
קידום אתרים 2013
שנת 2012 היתה רוויה בתהפוכות ובשינויים בתחום ה SEO במובנים של איכות התוכן, איכות הקישורים, אזכורי שמות מותגים, חיפוש סלולארי ועוד.
גרף הידע של גוגל
גוגל עולה שלב בטכנולוגיית החיפוש שלה ומשנה את גישתה להתאמות בין ביטויי חיפוש לתוצאות. במקום להתייחס לביטויי החיפוש כמילים היא מתרגמת כל מחרוזת חיפוש לאובייקט בעולם הקשור בקשרים שונים ומגוונים לאובייקטים אחרים בעולם.
גוגל נעשה חד יותר
מנוע החיפוש גוגל עבר מספר שינויים שישנו את מפת תוצאות החיפוש. מדובר בשינויים ברעננות תכנים בתוצאות החיפוש, השלמה אוטומטית, חישוב קישורים, עדכונים באלגוריתם פנדה, תוצאות חדשותיות ועוד.
קידום אתרים לסמארטפונים
זו היתה ללא ספק שנתם של הסמארטפונים. הרשתות הסלולאריות שיווקו בכל הכוח את הטלפונים החכמים לציבור הישראלי.
Google Updates Timeline
ציר הזמן של עדכוני גוגל