שיווק מחדש (remarketing) הינו כלי רב עוצמה שמאפשר לנו לחשוף מודעות פרסומיות בפני גולשים שביקרו באתרינו וענו למאפיינים וקריטריונים מסוימים של גלישה.
Remarketing בגוגל
נוכל לשווק את עצמנו מחדש במספר דרכים:
- שיווק מחדש סטנדרטי - הצגת מודעות ברשת התוכן לאתרים ו/או אפליקציות של גוגל בפני גולשי עבר שלנו עד חלון זמן מסויים.
- שיווק מחדש דינאמי - הצגת מודעות ברשת התוכן לאתרים ו/או אפליקציות של גוגל בפני גולשי עבר שלנו עם מוצרים ושירותים מסוימים אותם ראו באתר שלנו – המודעות דינאמיות בהתאם לנותני הגלישה של הגולש באתר שלנו.
- שיווק מחדש באפליקציות מובייל – הצגת מודעות בפני גולשים סלולרים או משתמשי אפליקציות באתרים סלולריים ואפליקציות אחרות.
- שיווק רשימות למודעות חיפוש – הצגת מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל בפני גולשים שביקרו באתר שלנו.
- שיווק מחדש וידאו – הצגת מודעות בפני גולשים שצפו באחד מסרטוני היוטיוב שבערוץ שלנו.
פרסום מסוג זה נוכל להתאים ולתפור אישית לכל גולש על ידי התאמת סט מודעות נפרד לפי הפעולות שהגולש עשה באתר שלנו - ולפי סגמנטים נוכל להציע חשיפה שונה של מודעות לפי מקורות התנועה מהם הגיעו הגולשים לראשונה לאתר ולפי פרמטרים נוספים.
שיטה זו מאפשרת לנו לחשוף מודעות מסוג שונה ככל שהוא מתקדם יותר באינטראקציה שלו עם האתר שלנו.
כך נוכל לייצר משפכי המרה שיחזירו גולשים לאתר שנטשו בדרך להמרה, כל גולש שנטש ייחשף למודעות שיווק מחדש שיחזירו אותו למקום ממנו הפסיק את התהליך ובכך נקבל פרסום שימקסם את ההמרות שלנו בצורה המיטבית ביותר.
Remarketing בפייסבוק
בדומה לשיווק מחדש בגוגל נוכל לשווק מחדש את האתר שלנו גם לקהל הגולשים בפייסבוק.
בהגדרות הקמפיין נוכל להגדיר קהל את כל מי שביקר באתר שלנו או לסנן לפי קריטריונים של איזה דפים ביקרו באתר שלנו.
כל למשל משווקים מחדש למשל מוצרים באמאזון. גולשים שנכנסו לדפים של מוצרים מסויימים, ייחשפו למודעות של מוצרים אלו בפייסבוק.
מידע מורחב ועדכני בדף פייסבוק זה