סך הכל 25 תוצאות חיפוש עבור 'קידום אורגני'.



מקורות מידע מהעולם

עמוד זה מרכז את המיטב של אתרי הקידום אתרים בעולם. פורמים של מומחים בתחום, כלי קידום אתרים וחדשות SEO חמות.    המשך קריאה


מספידי הקידום האורגני

מאז ראשית פעילות קידום האתרים האורגני, קמו לתחום זה מספידים רבים.
הרבה תפיסות מוטעות נשמעו בעולם השיווק בקשר לקידום אתרים אורגני:
"צריך לעבוד עם כמה שיותר קישורים" או להיפך "קישורים כבר לא עובדים"...   המשך קריאה


כלי קידום אתרים

בעמוד זה קיבצנו את מיטב הכלים ברשת לשימוש בתהליכי קידום אתרים נכונים ובריאים. כלים אלו יעזרו לכם למפות את ביטויי המפתח לקידום, לתכנן מסעות פרסום, לנתח את התנועה באתר, למדוד זמני טעינה של האתר, לגלות תקלות מסוגים שונים, ניתוח פעילויות מתחרים ועוד.   המשך קריאה


קידום אתרים 2013

שנת 2012 היתה רוויה בתהפוכות ובשינויים בתחום ה SEO במובנים של איכות התוכן, איכות הקישורים, אזכורי שמות מותגים, חיפוש סלולארי ועוד.   המשך קריאה


קידום אתרים

רשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לזירת המסחר האולטימטיבית עבור בתי עסק בארץ ובעולם. בתי עסק אשר מבקשים לצמוח ולהגדיל את רווחיהם, אינם יכולים לוותר על זירה זו.   המשך קריאה


קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הינו תהליך הנועד לשפר את הנראות של האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. תוצאות אלה נתפסות בעיני הגולש כאובייקטיביות, ולכן משמשות למעשה כלי פרסומי חשוב מאין כמותו.   המשך קריאה


CTR בתוצאות אורגניות

מדד ה CTR האורגני של גוגל (clicks thru rate) הוא אחוז ההקלקות על תוצאה אורגנית עבור ביטוי חיפוש מסוים מתוך סך כל ההופעות של תוצאה זו בביטוי החיפוש הספציפי.   המשך קריאה


יחס המרה

אחד מיתרונות השיווק האינטרנטי הוא בהיותו מדיד ובר השוואה ובשל כך בעל יכולת לשיפור מתמיד. את הפרמטרים השונים הניתנים למדידה אנו משפרים באופן מתמיד על מנת ליצור יחס המרה, Conversion Rate, אופטימאלי לאתר.   המשך קריאה


אחוז נטישה - bounce rate

אחד הפרמטרים המרכזיים המשמש את גוגל למדידת איכותו של אתר או עמוד באתר הוא פרמטר ה – Bounce Rate או בעברית אחוז נטישה.   המשך קריאה


גוגל נעשה חד יותר

מנוע החיפוש גוגל עבר מספר שינויים שישנו את מפת תוצאות החיפוש. מדובר בשינויים ברעננות תכנים בתוצאות החיפוש, השלמה אוטומטית, חישוב קישורים, עדכונים באלגוריתם פנדה, תוצאות חדשותיות ועוד.   המשך קריאה


קידום אתרים לסמארטפונים

זו היתה ללא ספק שנתם של הסמארטפונים. הרשתות הסלולאריות שיווקו בכל הכוח את הטלפונים החכמים לציבור הישראלי.   המשך קריאה


טרנדים חדשים בקידום אתרים

לאחר שהסתיימה לה השנה שנשלטה ללא עוררין על ידי הרשתות החברתיות, חושפים ספקים של תוכנות ניתוח אתרים את שינויי נוסחאות החישוב והטרנדים החדשים של הרשתות החברתיות ...   המשך קריאה


קידום ובניית אתרים

קידום ובניית אתרים הינם תהליכים שכבר כולם יודעים שהינם שלובים זה בזה ועל מנת שאתר אינטרנט יצליח צריכים שני תהליכים אלו להיות מתואמים בצורה מושלמת. כל תהליך של בניית אתר צריך להיות מלווה בייעוץ וחשיבה ...   המשך קריאה


קידום אתרים לעומת פרסום במדיה הקלאסית

עולם האינטרנט בכלל ובתוכו עולם החיפוש במנועי חיפוש בפרט, גרמו למהפיכה גדולה בעולם הפרסום. לפני עידן הפרסום והקידום באינטרנט, בעלי עסקים פרסמו את עסקיהם במדיות מסורתיות ...   המשך קריאה


קידום אתרים לא רק קישורים

כשאנו מדברים על קידום אתרים, בדרך כלל עולה נושא הקישורים המקשרים לאתר המקודם. זה לא סוד וכולם יודעים שככל שיהיו לנו יותר קישורים ומקורות חזקים ורלוונטים יותר כך האתר שלנו ידורג גבוה יותר ...   המשך קריאה


גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס (Google Analytics) הינו כלי תוכנה אינטרנטי מבית גוגל הנותן מידע סטטיסטי רחב על נתוני הגלישה באתר בכל המישורים.   המשך קריאה


מקום ראשון בגוגל

כל בעל עסק שיש לו אתר רוצה להיות מקום ראשון בגוגל בביטויי המפתח הרלונטיים עבורו.   המשך קריאה


מיתוג באינטרנט

מיתוג באינטרנט הוא תהליך חובה כיום לכל עסק רציני. מהזווית של קידום אתרים, מיתוג באינטרנט משמעותו מספר מקסימלי של חשיפות בתוצאות החיפוש האורגניות ...   המשך קריאה


מכירות באינטרנט

רשת האינטרנט פתחה דלתות חדשות בפני בעלי עסקים קטנים כגדולים, המבקשים למכור את מוצריהם. גם נותני שירותים כגון עורכי דין, אדריכלים, נגרים ועוד, יכולים למכור את שירותיהם לאנשים נוספים ...   המשך קריאה


מיהו מקדם אתרים טוב ?

בעידן האינטרנטי ניתן למצוא אינספור חברות לקידום אתרים ומקדמים פרילסנרים, המתווספים בכל עת אל עולם הקידום. לחשוב לבחון את הרמה המקצועית ואת המחויבות כלפי הלקוח בהסכם הקידום עליו חותם המקדם.   המשך קריאה


שיווק באינטרנט מחוץ לקופסא

שיווק אתרים באינטרנט מזמן לנו לעיתים קרובות אתגרים רבים: טכנולוגיים, מגבלות תקציביות, מגבלות של זמן ו"תנאי שטח" נתונים קשים.   המשך קריאה


ליווי וייעוץ

הקמת אתר חדש דורשת תשומת לב מיוחדת על מנת שהאתר יותאם לדרישות SEO
ושיווק אינטרנטי.   המשך קריאה


קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הינו כלי פרסומי חיוני מאין כמותו. כידוע בישראל מתבצעים רובם המכריע של החיפושים במנוע החיפוש גוגל.   המשך קריאה


קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל בגוגל העולמי או כל גוגל מקומי של מדינה ספציפית אינו דומה כלל לקידום אתרים בגוגל ישראל.   המשך קריאה


שיווק מתקדם באינטרנט

רוב האנשים חושבים ששיווק באינטרנט מתבטא בכמות הגולשים הרלוונטית לאתר. ואכן זהו פרמטר חשוב והכרחי לתהליך אך לא די בכך.   המשך קריאה