הפרסום הסלולרי צובר תאוצה וכל החברות הגדולות בעולם מנסות לקחת את הנתח שלהן ממנו, גוגל, פייסבוק, אפל ועוד  רבים אחרים.

תקציבי הפרסום בערוץ הסלולרי גדלים מיום ליום במקביל לשימושיות ההולכת וגוברת של אנשים בטלפונים החכמים על חשבון המחשבים כמו גם על חשבון העיתונים בקריאת חדשות הבוקר.

אופי המדיה הסלולרית הופך את הפרסום במדיה זו לממוקדת יותר, מדויקת יותר ויעילה להפליא מול כל מדיה אחרת לפניה. ניתן לכוון את הפרסום על פי מיקומו הגיאוגרפי של הגולש.

כיום גוגל היא מובילת השוק בפרסום סלולרי עם פרסום ברשת החיפוש, רשת המדיה  ואפליקציות.
גולשים סלולריים הם גולשי אינסטנט שדורשים מסרים קצרים וברורים וכפתור בולט עבור פעולת ClickToCall.

הקמה וניהול של קמפיין סלולרי בגוגל

קמפיין סלולרי של בגוגל הוא חלק אינטגרלי מניהול קמפיין בגוגל.

  • הקמת אתר/דף נחיתה מותאם לסלולרי.
  • הקמת קמפיין עם מודעות מותאמות לנייד.
  • הגדרת בידים למיקיומים גבוהים – מקום 1-2.
  • יצירת SiteLinks - שהם יתרון בולט במסך סלולרי.
  • ברשת המדיה צור באנרים פשוטים וקריאים.
  • ניתוח התוצאות: הופעות, הקלקות, המרות ורכישות ושינויים
    בהגדרות הקמפיין והתוכן נשיווקי בהתאם.

פרסום סלולרי בפייסבוק

פרסום סלולרי בפייסבוק מתבצע באמצעות המודעות המופיעות על הפיד.
היתרון בפייסבוק הוא שאנשים גולשים בו המון דרך הסלולרי. ניתן למקד פרסום לפי סוג אוכלוסיה, מיקום גיאוגפי ועוד.


ניתן להתאים קמפיינים  למטרות שונות:

  • מעורבות בפרסום בעמוד הפייסבוק.
  • לייקים – להשיג כמות גדולה של לייקים.
  • להשיג מספר הקלקות גבוה.
  • להשיג מספר גבוה של המרות באתר.
  • התקנה יישומים ומעורבות בהם.
  • תגובות לאירועים ובקשות להצעות.

לחברתינו נסיון רב בפרסום סלולרי ובניית אתרים סלולרים.
צור איתנו קשר עוד היום ושמע מה יש לנו להציע לך בנושא של פרסום סלולרי.