קידום אתרים אורגני הינו תהליך הנועד לשפר את הנראות של האתר בתוצאות הטבעיות של מנוע החיפוש. תוצאות אלה נתפסות בעיני הגולש כאובייקטיביות, ולכן משמשות למעשה כלי פרסומי חשוב מאין כמותו.
שלבים בקידום אתרים אורגני:
- מחקר ביטויי מפתח - נשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל בכדי להעריך את נפח החיפושים של ביטויי המפתח הרלוונטיים עבורנו, כמו גם באתרי המתחרים.
- בחירת שם דומיין – לאתר חדש ייבחר דומיין קליט וקצר. לאתר הפונה לקהל הישראלי ייבחר שם דומיין הנושא את הסיומת CO.IL, סיומת אופטימאלית לאתרים מסחריים בישראל.
- אחסון אתר - לאתרים ישראלים תיבחר חבילת אחסון בשרת ישראלי מקצועי, אמין ומהיר. שכן גוגל מעניק ציון איכות גם לזמן טעינת העמודים השונים באתר.
- אופטימיזצית מבנה - העמודים החשובים ביותר ימוקמו ראשונים בתפריטי הניווט ובהיררכיה הגבוהה ביותר ויקושרו ממקומות אסטרטגיים באתר.
- אופטימיזצית קוד – האתר יותאם למנועי חיפוש וייבנה בשפת תכנות המחוללת קוד HTML. נייצא CSS ו Javascript לקבצים חיצוניים בכדי לקצר את זמן טעינת העמודים באתר.
- אופטימיזצית תוכן –ביטויי המפתח הרלוונטיים ישולבו בכל עמוד הן בתוכן העמוד והן בתגיות המטא (keywords, title, description).
- זמני טעינת עמודים – על העמודים באתר להיטען מהר ככל האפשר כחלק ממדד ציון האיכות של האתר. את זמני טעינת האתר ניתן לראות בכלי ה- web master tools של גוגל.
- בניית קישורים – נבנה קישורים לאתר ממגוון מקורות רלוונטיים וסמכותיים ככל הניתן.
- תוכן באתר – נעדכן את האתר שלנו בתוכן חדש ומעניין מעת לעת.