ניסוח המודעות אשר תעלנה בתוצאות החיפוש ( אורגניות וממומנות) הוא שיקבע את ההצלחה העסקית שלנו באינטרנט.
ככל שהמסרים השיווקיים שלנו ידברו לקהל רחב יותר, כך ההצלחה העסקית שלנו ברשת תגדל.
את תהליך השיווק שלנו ננתח על ידי כלים סטטיסטיים שיאפשרו לנו להשתפר כל הזמן.


מסרים שיווקיים נמצאים ב :

  • תוצאות אורגניות – כותרת התוצאה וטקסט תיאור העמוד.
  • מודעות מילים פרסומיות – כותרת וטקסט תיאורי.
  • כרטיס פייסבוק  - תמונה וטקסט על בית העסק כמו גם עדכון תכנים מעת לעת.
  • מסרים שיווקים באתר – טקסט בדף הבית ובעמודי המוצרים/שירותים.
  • סרטוני YOUTUBE – העברת מסר שיווקי באמצעות קריינות וסרטון.

ניתוח מסרים שיווקיים

  • תוצאות אורגניות - נבדוק יחס הקלקות להופעות באמצעות web mater tools.
  • מודעות מילים פרסומיות - נבדוק יחס הקלקות וציון איכות מודעה ב Google adwords.
  • כרטיס פייסבוק - נבדוק סטטיסטיקות בכרטיס העסקי וכמות כניסות לאתר מהכרטיס.
  • מסרים שיווקים באתר - נחשב כמות פניות לבית העסק מתוך סך הכניסות לאתר.
  • סרטוני YOUTUBE - נבדוק כמות צפיות וכמות כניסות לאתר מהסרטונים.

שיפור מסרים שיווקיים

את המסרים נשפר שוב ושוב ונחזור על שלבי הניתוח לקבלת תוצאות טובות יותר.
אם ערוץ מסוים אינו מניב כניסות לאתר נשפר אותו עד לקבלת התוצאה הרצויה.
אם כניסות לאתר אינו מניבות פניות נשפר את המסרים באתר.