התוכן הינו המלך של האתר והוא זה שיתרום באופן מרבי להצלחתו העסקית.
את התוכן השיווקי יש להגיש לגולש בדרך ידידותית אשר תעביר את המסרים הנכונים מבלי להלאות אותו בפרטים מיותרים, ובדרך מעניינת ככל הניתן.
תכנים שיווקים תפקידם לעודד את הגולשים לרכוש את המוצרים או את השירותים שמבקש בעל האתר להציע, וחשוב למצוא את האיזון בין תוכן אשר יספק ערך מוסף ויהיה מקורי ומעניין דיו, לבין טקסטים מקצועיים מידי אשר עשויים לעיתים לעייף את הגולש ואף לגרום לו לנטוש את האתר.
גם מנוע החיפוש של גוגל ממקם את התוכן בראש סולם הפרמטרים שלו בכל הנוגע לדירוג האתר ולכן חשוב שהתוכן השיווקי של אתרכם יוגש בדרך האופטימאלית ביותר, כך שזמן השהייה של הגולשים באתר יהיה גבוה ואחוז הנטישה יהיה נמוך ככל הניתן.
לצורך כך יש לעניין את הגולש, לדבר אליו בגובה העיניים ולהנעים את חוויית הקריאה שלו באמצעות טקסט מעניין ומקורי, כותרת ברורה ונכונה ומסרים קצרים וקליטים.
בניגוד לתוכן מקצועי ומורחב, הרי שתוכן שיווקי ותמציתי ימקד את עניין הגולשים במוצרים ובשירותים המוצעים לו באתר, ויגרום לו להנעה לפעולה וליצירת קשר.
דבר זה יגביר את יחס ההמרה של הגולשים באתר לכדי מכירות בפועל.
כל תוכן שיווקי חייב שיהיו בו :
- כותרת ברורה.
- מסרים קצרים.
- מונחים מקצועיים קלילים ולא מפורטים מידי.
- אורך טקסט סביר אשר לא ילאה את הקורא.
- פונט בגודל נוח לקריאה ובגוון ברור.
- אורך שורות סביר ובלתי מייגע.
- ריווח שורות נוח לקריאה.
- הנעה לפעולה על ידי הצעה לייעוץ מקצועי ויצירת קשר בכל עמוד תוכן שיווקי.